Första inlägget

Jag hänger på trenden som alla andra, jag börjar blogga :D
Det är helt underbart väder ute och det är snart studenten,blandade känslor om det. Visst ska det bli så himla skönt att sluta skolan, men alla underbara människor som går i min klass kommer jag sakna nått enormt :( <3
Hela helgen spenderades med filip, men jag klagar verkligen inte för han är så bra :)<3
Hade klassfest hos mollan i söndags, blev lite grillning, brännboll och badande, och vi gör det bra ;)
Idag är det tisdag och så måste såklart vi ha klassfest igen, sista innan studenten:D blir nog förfest hos maria sen bär det av till satin :D
Har varit en slapp men skön dag idag! Gick till stadsparken för att bara ligga och slappa lite på en filt, sen blev det stan och glassätande med filip sanne och töndel, haha snygg gubbe i fönstret var det iaf :Dimage1
Jag och sanne hos maria förra gången vi var där :D

Kommentarer
Postat av: kramkarlsson

välkommen, till den underbara bloggvärlden! ha så kul ikvälL! :)

2008-06-03 @ 17:51:19
Postat av: Anonym

fruktansvärt ful bild, haha! men jag överlever ;) hiho

2008-06-04 @ 13:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0