fredagen den 13

haha ändrade planer, massagen blir i morgon istället, ikväll blir det bio med älsklingen istället:)
Tog en sväng på stan, hittade bara en bh, men alltid något :D Sen for jag hem till malin, åt lite glass och pratade om midsommar, och vi kom fram till att det kommer regna som ALLTID, jag har nog aldrig varit med om att det har varit en fin midsommar, det är faktiskt ganska konstigt! Så man får väl sitta inomhus och uggla, men det blir vad man gör det till ;)

Tänk om det hade varit sånnt här väder på studenten, då hade allt varit så tråkigt, men vi lyckades få så otroligt bra väder, de tackar vi gudarna för haha Jag tror inte att man riktigt har förstått att vi har slutat, känns bara som ett lite lov och att vi snart är tillbaka i havet, softarbänkarna, tillbaka till min underbara klass! Snart kommer man fatta att vi ALDRIG mer kommer sitta där och vara allmänt störiga mot alla som går förbi, usch man blir lite ledsen när man tänker så, men vi ska ha våra klassfester så det kommer nog gå bra ändå :D
I morgon spelar ju sverige sin andra match, det blir väl som förra gången att man blir bänkad i sin sverigetröja, men det gör stämningen så mycket bättre ;)
Nej nu ska ja kila iväg till filip :)

ha en bra fredagskväll alla :D/mallan


Alla killar på studenten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0