Frukost

Har precis vaknat, men inte av mig själv utan av väckarklockan för sanne ska nämligen iväg och jobba :) Igår jobbade vi tillsammans, mycket trevligt:D sen kom alla tjejer till mig och det blev lite gott och vattenpipa! Sanne fick även vara min nattgäst inatt, tur för dig att du inte snarkade ;) När alla tjejerna hade gått igår så satt jag och kollade i taxfree katalogen och såg massa saker som jag skulle vilja ha, men tyvärr kan jag nog inte köpa allt! men nu känner man verkligen att det är snart, det är bara 30 dagar kvar tills vi sitter och glassar i solen i ayia napa, uuuh va underbart ;D Filip ringde igår och han och några kompisar ska också åka dit, fast nu i veckan, och kolla upp om det är ett bra ställe eller inte ;) Måste du vara borta en hel vecka?:O haha
Nu är sanne klar i duschen så nu ska vi äta frulle, sen ska ja väl kanske klilppa gräsmattan, eller om det blir i morgon återstår att se...
Solen skiner lite och jag är glad :D Ska iväg och jobba vid tre men det ska nog gå prima, sen blir det hem till mormor&morfar för att sedan åka till min man :) Låter som en ganska bra dag!
Nej nu väntar sanne för fullt, ciaooo :D

puss


Sanne i kroatien och jag är fotografen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0