Hos filip :D

Har precis gjort mig klar, är hemma hos filip helt själv, lite ensamt måste jag säga att det är och det knakar överallt haha
Ska iaf träffa sanne idag, får se vad vi hittar på:) jag vill ta en sväng på stan, ovanligt ;) Sen ska vi laga mat, det blir väl våran berömda sallad eller varför inte pasta med currysås, det är vi mycket bra på att laga:D
åååh jag är så arg, HAN är helt körd haha det är samma människa som i förra inlägget men jag förstår mig verkligen inte på honom! daltar med henne som ett litet barn! jag tror ärligt att dom har nått hemligt förflutet eller något ;) haha det är ju inte hennes fel, det är hans!
Nu fick jag ut lite av min ilska iaf!
Det blev stan för mig och sanne, sen ska vi fixa lite annat smått och gått inför fredagen :D

puss och ha en bra dag :D

Kommentarer
Postat av: mallan

vad ska ni fixa inför fredag? ska ja hjälpa till med nått?

2008-06-17 @ 14:55:58
Postat av: Anonym

alltså lite dricka har vi precis fixat ;d men det andra får vi väl fixa här snart :D

2008-06-17 @ 17:08:44
URL: http://malmqvistmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0