Hos sanne

Nu sitter jag här hemma hos sanne medan hon gör sig iordning för hon ska nämligen jobba :D Igår var jag hela dagen med sanne! Först strosa vi runt på stan och uträttade några ärenden sen åkte vi hem och jag åt middag hos dom, mumsigt :D Sen spelade vi lite kort, och jag vann 3/3 gånger på skitgubbe :D sen kom vi även på ett eget spel, gissa kortet haha, vi kom på att vi var sugna på lite gott till fotbollen så vi tog sannes cykel och cyklade till ica, sanne hade även pumpat sitt däck, dit vägen gick bra men hemvägen gick desto sämre, däcket sprack, haha men det var ju ganska roligt de med så :D
Synd att ryssland inte riktigt orkade med att stå emot spanien, men spanien var ruggigt bra! Sen la vi oss och kollade på tv och tillslut somnade vi och nu sitter jag här :d nej nu väntar frukosten sen upp på stan för att boka flygbuss sedan väntar jobbet vid fyra =) sen blir det en kväll med tjejerna för att röka vattenpipa, najs :D

Saknar filip redan och han åkte i morse och ska jobba i västerås till måndag :( <3

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0