Midsommar för hela slanten

Ännu en tidig morgon, har redan hunnit att handla mat med mammsen ;D
Så idag är det midsommar och man kan ju hoppas att vädret blir bra, jag är glad om det inte regnar :D Kvällen kommer spenderas hos tessan med massa folk, ooh trevligt ska det bli! Vid ett ska jag sanne och elin åka och inhandla lite inför kvällen :)
Igår var det träningen och det var faktiskt riktigt roligt :D har dock fått världens hosta, så det låter som jag ska hosta upp mina lungor ungefär, mysigt ;)
Måste snart börja kolla vad ja ska ha för kläder på mig, alltid samma bekymmer ;d kommer väl prova typ allt i garderoben och förhoppningsvis hitta något som passar :D
Filip kommer väl hit någon gång sen, för som sagt han är inte känd för att vara uppe så tidigt;)

Hoppas alla får en underbar midsommar för det ska iaf jag ha :D

Jag gör världens godaste mellanmål, lite yoghurt och sylt, haha :D

Ååh vad jag saknar studenten :(<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0