Myyyyyys

nu är klockan väldigt mycket men vi har fortfrande inte gått och lagt oss, sanne springer runt här och letar efter en laddare ;) Det var en väldigt mysig kväll:) först gick jag och sanne till ica för att inhandla lite till våran gooooda sallad, och mumsig blev det kan jag säga :D Sen dök tessan upp och då rökte vi lite vattenpipa och åt massa gott :D nu är vi väldigt taggade på cypern, oooj vad vi kommer ha kul tjejer :D

Imorgon hoppas vi på sol för då ska vi steka, annars kanske det blir att jag och sanne följer med tessan till stallet för att kanske rida, haha vi får väl se hur det hela slutar!
Sen ska vi iaf ut, blir nog satin, det är ju tradition nu på tisdgar ;) blir väl att sitta här och förfesta lite, och ute om vädret tillåter ;)
Nej nu ska vi sova, jag har varit vaken sen 8 så är ganska trött nu.
Sov gott alla nattmänniskor:)

puss mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0