One tree hill

Har precis kollat på one tree hill säsong 5, det är så bra, jag är helt besatt! Jag förstår inte att en serie kan göra att man blir helt frälst!
Var med filip igår, väldigt mysigt! Eftersom han började jobba vid halv åtta så var det bara för mig att gå upp med honom då, men jag gick och la mig igen och somnade om, vaknade utvilad vid halv ett, mycket skönt :) Har inte gjort något vettigt idag, har bara degat och varit allmänt lat, men det är faktiskt ganska skönt! Måste ju vara pigg på matchen ikväll, vi ska nämligen spela mot Kif, det är cupmatch får hoppas att det går bra och att det inte börjar regna!
Nu ska jag äta lite mat för nu börjar magen kurra!

Pussss



Det bästa som någonsin gjorts ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0