oooj

säger bara oj vilken kväll, haha förfesten styrdes hos maria, dock var vi inte så många men väldigt trevligt var de :D sen gick vi mot satin, ja det tog sin lilla tid men tillslut kom vi fram! Det var hur mycket folk som helst på satin och välkända ansikten, trevligt :D Sen var det väl kanske en del som fick i sig lite för mycket av det goda, haha filip, du såg lite frånvarnade ut när du stog där på dansgolvet ;d sen kom sanne efter sitt jobbpass, mycket trevligt! jag sanne och filip kom iaf hem levande, men vissa mer levande än andra ;) i morse begav vi oss till hästhagen för att slappa och heja på alla som ställde upp i VI-kampen! nu har jag legat ute lite i solen, för det är så underbart väder, helt sjukt =) snart ska jag iväg och jobba, lite mindre kul!
I morgon är det den dagen man har väntat på sååå länge, och nu är den här, allt har gått så snabbt!
Plus att jag fyller 19 i morgon, det gör inte dagen sämre!
STUDENTEN 2008, en dag man aldrig glömmer!
image2
Min man <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0