Saknar min familj

ååh vilket härligt väder det är, ÄNTLIGEN! låg ute på studsmattan och solade lite, mm så skönt :)

Vaknade upp hos filip men inte han bredvid mig :( så jag begav mig hem till farmor&farfar för att få en smarrig lunch, testade även deras nyinköpta elcykel, haha man behövde knappt trampa och det kändes nästan som en moped, ja kanske borde skaffa mig en sådan, för jag hatar vanliga cyklar! Efter lunchen cyklade jag upp på stan för att stanna och ta en milkshake på donkan där sanne jobbad idag, gottgott, den gjorde du bra sanne :D Sen trampade jag hem och solade, och nu har jag precis klippt gräsmattan, eller ja halva är iaf klippt, andra halvan får jag ta i morgon!
Usch nu saknar jag verkligen min familj:( och dom har bara varit borta en vecka! och i morgon åker filip, vad är detta? haha jag får hoppas att jag överlever veckan! jag får be sanne att vara min nattgäst, hoppas hon ställer upp ;)
Ikväll ska jag hem till filip och träffa honom innan han far iväg på semester!

Ajuste, idag är det EM-final mellan Tyskland-Spanien, jag hoppas att spanien tar hem det här, det är dom värda :D
Nu blir det lite mat innan jag blir alltför hungrig!

Ha en solig dag&kväll


Egypten-07

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

fin bild :)

2008-06-29 @ 19:35:18
URL: http://performance.blogg.se/
Postat av: Anonym

tackar:)

2008-06-29 @ 19:49:56
URL: http://malmqvistmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0