shoooo

Vi vann matchen mot sturehov så nu är vi serieledare och det känns väldigt bra :D fick tillslut göra ett mål, precis i slutsekundrarna, skönt!
Sen blev det hem för att äta en otroligt god fruktsallad med sanne, och såklart tittade vi på fotbollen :D Igår så åkte jag och sanne upp på stan för att shoppa loss! haha, jag tycker att vi är rätt bra på de! Tog även en glasspaus för att orka med shoppandet! Sen lämnade jag sanne för att hon skulle jobba och åkte ut till marieberg med syrran ;d även där blev det lite inhandlat:) kom hem med två klänningar, hotpants och lite smått och gott :D Fick även med oss mumsiga jordgubbar hem! När jag väl kom hem efter en hel dags shoppande så kom malin hit för en pratstund, trevligt som alltid:D Sen bar det iväg på träning! När jag väl kom hem så var jag väldigt trött så jag la mig framför tv'n och kollade fotboll!
Skulle kanske ha åkt och badat idag men vädret är inte på topp så det bär av till marieberg igen, haha men nu med sanne, emelie och andreas:) ska inte ta med mig ett öre dit, för nu ska pengar sparas! är ju inte långt kvar till ayia napa liksom ;)
Mitt och Sannes prinsessrum i Tyskland förra sommaren ;) haha
Mitt och Sannes prinsessrum i Tyskland förra sommaren ;) haha

/mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0