Svimma? haha

Dagen igår spenderades på marieberg med sanne, emelie ,andreas och ruud, väldigt trevligt=) köpte ingenting bara lite mat :D Igår kväll så kollade man såklart på Sverige matchen :D jag,sanne och pappa satt i vardagsrummet med våra sverige tröjor och hejade fram dom, haha härligt att dom vann med 2-0! Jag visste att Zlatan skulle göra mål ;) Sen åkte jag hem till min kära pojkvän för att sova där! Pratade hål i huvudet på han, stackare som aldrig fick sova ;) Så nu har jag precis kommit hem därifrån, mår inge vidare :/ Var på hans lillebrors skolavslutning, och där inne var det väldigt lite syre så det svartnade för ögonen och jag svimmade, haha ja det var ganska pinsamt! Vi hade hunnit varit där i ca 10 innan jag svimmade, och då var det bara för mig och filip att gå hem igen ;d Vi la oss och sov ett tag, du är underbar<3 Men nu jobbar han, så hurtigt!
Jag får väl gå och lägga mig eller nått sånnt, har faktiskt träning ikväll:)

Hade bra :D/mallan

 
Min nya klänning

Kommentarer
Postat av: flippen

det var faktiskt läskigt när det hände fanst jag fick sova ikapp lite efter så det var okej:D

2008-06-11 @ 18:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0