Sverige-Ryssland

Jaha, då var man hemkommen från jobbet, och har precis duschat, väldigt skönt:) fick besök av malin och amar på jobbet, det är ju alltid trevligt, även martina var där och handla :D Efter jobbet satt jag kvar på mc donalds ett tag och pratade med malin och amar, även dajje kikade förbi=) Fick skjuts av dom hem, tackar :D Ska nog ta och vila lite, känner mig inte helt bra, har inte gjort de sen jag svimmade förra veckan :/ ajsing får inte bli sjuk tills fredag, icke sa nicke! Ikväll blir det iaf hem till simon för att heja fram vårat sverige, och dom MÅSTE vinna! Kanske även hinner åka förbi sanne och mollan innan, beror på hur slö jag är ;d Efter fotbollen blir det att åka hem hit med filip:)
Nej nu väntar sängen och kanske min bok ;) haha

Saknar egypten!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0