I miss SPIB5

Vaknade vid nio idag,jag förstår inte varför jag aldrig kan sova länge för ;d aja jag får väl helt enkelt ta vara på dagen ;)
Var hos simon igår med mina bästa från klassen :D <3 Det var ju tråkigt att sverige förlora, men usch vad dåliga dom var så! Det roligaste under hela matchen var när anders svensson dampade loss, haha jag höll på att dö av skratt! fick sova själv inatt vilket var mindre kul :(
Fick min present av sanne igår, va gullig du är :D sen ska vi även åka till stockholm hon och jag, men det gör vi i augusti när vi har mycket pengar att shoppa loss för ;)

Har egentligen inte så mycket att säga, men jag har iaf världens bästa pojkvän! Han är helt underbar och jag tycker att alla borde ha en sån pojkvän som han:) jag är lyckligt lottad <3
En pusserie, haha

I love you



En klass man ALDRIG kommer glömma <3

JAG SAKNAR MIN KLASS :(

/malin


Kommentarer
Postat av: Navas

DE LINNET SOM JAG HAR PÅ MIG MED JEANSJACKAN E IFRÅN GINA! :D

2008-06-19 @ 20:23:51
URL: http://sofianavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0