Vad några ord kan göra mycket

Jaha, då var det ännu en dag man fick sätta sig vid fläkten för att håret ska torka, haha vilket i-landsproblem ;)
Kan passa på att säga en väldigt rolig sak som hände igår på jobbet! när jag kommer dit så säger en tjej som jobbar där "Du är så himla söt, och så har du så fina fräknar!" haha jag hatar mina fräknar men blev dock väldigt glad när hon sa så! Sen sa även josse "Gud vilket fint hår du har!" Och självklart blev jag glad för de med men mitt hår skulle behöva klippas, usch. Tänk vad en liten komplimang kan göra en glad, jag uppskattade det väldigt mycket iaf :) Så nu ska jag själv börja ge folk mer komplimanger:D

Snart kommer farfar och hämtar mig och skjutsar mig till filippo så jag hinner inte skriva mer!

Ha en kanonkväll alla snyggingar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0