Vart är sommarvädret?

Har inte skrivit på ett tag men jag har inte varit hemma :) Söndagen var slapp och skön, vi kollade lite fotboll och åt vårat älskade naturgodis ;) Igår vaknade jag upp helt själv i sängen eftersom filip börjar jobba klockan åtta ;) när jag gick upp så stod deras ytterdörr öppen, alltså på glänt :O och jag som alltid ser det värsta trodde såklart att det var någon inne i huset, haha men det var det som tur inte! Sen traskade jag upp på stan för att jobba, och såklart så började jag gå när det spöregnade, så jag blev genomblöt, och när jag väl kommer till mc donalds så sluta det regna, haha arg var jag! jobbade iaf 15.30-23 och det gick prima :D tessan kom och handlade lite glass av mig :) Sen hämtade morfar mig och skjutsade mig till filip! och jag har VÄRLDENS hosta, har haft de ett bra tag nu, jag tycker synd om dom som inte kan sova pga mig, haha tog en sväng på stan idag,införskaffade mig en klänning, en kofta och en t-shirt :D ååh vad jag älskar att shoppa! fick även bli en glass i min ensamhet :D
Nej nu ska jag göra något nyttigt av dagen, och sedan är det träning och grillning med laget :)
Imorgon ska jag och filip på massage, ååh va skönt det ska bli:) <3
Tänkte lägga ut lite bilder på mina kap men vet inte riktigt vart kameran är så det blir en annan gång :)

puss&hej


jag vill ha sooool nuuuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0