Vi gjorde det bra tjejer :D

Sitter här med hårinpackning i håret och är ganska nöjd med dagens insats! Vi förlorade med 3-2 idag mot Kif, och andra halvlek var vi faktiskt rätt bra, så det var lite synd att vi inte var lika taggade i första!
Håller på att betalar resan, nu känns det att det snart är dags, snart är det ayia napa tjejer:D fyfan va kul vi ska, wihoo:)
I morgon ska jag och filip på massage om det går enligt planerna ;) haha sen blir det väl mys med honom i morgonkväll med, jag får aldrig nog av dig;)<3 Men på dagen ska jag träffa mallan lite, dags för lite skitsnack igen serru ;)
Nej nu måste jag kila in i duschen igen, och sen kanske jag hinner kolla lite på fotbollen :D

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0