Vilket väder!

Det här vädret får mig att må så himla bra :D Sommaren gör allt mycket lättare, alla är gladare helt enkelt!
Ännu en helg som jag har i stort sett varit med filip:) igår var vi även ute och åt med hans och oskars familj, mycket trevligt! blev även lite fotbollstittande :D vi har även tagit vara på solen, och målat lite hus, mobiler och parasoller haha ;) Fick även min present av filip, och vi ska gå på massage på fredag:) även en väldigt gullig tavla med oss på<3
Men snart ska jag iväg och spela match i denna värme! Sen blir det en Sanne-Malin kväll med massa fruktsallad och jordgubbar, mums :D wihooo <3

I love you more than words can say <3

Kommentarer
Postat av: kramkarlsson

bra skit ;)

2008-06-09 @ 18:40:44
URL: http://sockersugen.blogg.se/
Postat av: flippen

vad sägs om en kväll med pizza?:P det ska vi två införa " filip och malins pizzakväll!" :D

2008-06-09 @ 20:15:10
Postat av: Anonym

haha jaa det kan vi införa tycker jag :D

2008-06-10 @ 12:07:20
URL: http://malmqvistmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0