Zlatan är King

ja, helgen blev väl inte riktigt som planerad men den blev hur bra som helst iaf :D I fredags gick jag och filip på bio, the happening såg vi och den va faktiskt rätt bra:) men eftersom bion började 21.45?:O så fick vi fördriva tiden på burger king, sanne kom även förbi och hälsade på efter sitt jobb :D
Igår var det Sverige match och jag satt helt själv, ganska tragiskt, hela familjen var borta och alla andra med:( haha efter matchen så kom iaf filip hit och höll mig sällskap, tur att man har honom ;) Men det var synd att dom släppte in ett mål när dte typ var 1 minut kvar, dom klara sig inte utan zlatan helt enkelt, för han är KING!
Har precis ätit lite jordgubbar och glass, det är verkligen sommmarmat:) snart ska jag kila iväg för vi har samling till matchen, det är mot lindesberg och vi ska även vinna denna match tjejer :D
Igår fick jag även ett telefonsamtal av någon som skriver i en tidning om svensk damfotboll, haha han babblade på och pratade väldigt konstigt, jag började nästan skratta några gånger ;d men han ställde lite frågor och tillslut la vi på :D

Ha en väldigt bra söndag, för det ska jag ha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0