25=LÖN

Nu är jag helt slut, helt slutkörd efter dagens träningspass på två timmar:O Lite för långt är det men idag kändes de inte för långt trots att vi var rätt få nere idag! Riktigt rolig träning och snart planeras ännu en lagfest, jag är TAGGAD;) Vi pratade om julafton men jag tror vi skippar de haha
På jobbet kom en hel skolklass som emma fick ta hand om;d gud vad alla skrek och sen skulle dom såklart ha efterätt också, så emma stod ett bra tag vid glassmaskinen ;) Lite taskigt att dom inte hade sagt att dom skulle komma, för då kan man förbereda lite bättre!

Åt på la baguette idag, ovanligt ;) Men det var mycket gott och såklart hade jag ett mycket mysigt sällskap:)
Fick lön idag, det var skönt, för nu har jag massa pengar att spendera och (spara?)!:D

Det är inte långt kvar tills du åker..jag vill inte:(

Nej nu väntar en skön dusch på mig :D sov gott! jag är ledig imorgon, gud så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0