4 november

Har precis mumsat i mig två mackor så nu är jag proppans! gick helt ok att jobba idag, kände av halsen lite, jag orkar verkligen inte bli sjuk så vi får hoppas att det går över;)

Igår så kom det fram några och handla utav mig och dom hade med ett litet barn som pratade ganska mycket, men rätt var det var så slog mamman till honom i ansiktet hårt, både jag och mange blev helt stela och förvånade men barnet började varken gråta eller sa ett ljud efter de. Jag tyckte så himla synd om killen, men tydligen är det tillåtet att slå barn inom vissa religioner, helt sjukt tycker jag!
Glämde även nämna att jag tog spruta igår, alla på mc donalds fick gratis spruta som ska ge skydd för influensan. Jag måste erkänna att det gjorde lite ont och att jag inte kunde sova på den armen inatt, även idag har det gjort lite ont, haha men så är jag klen också!

Nu ska jag vila lite innan det långa träningspasset:)

puss


usch, sprutor gillar vi inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0