Aj min hals

Jag har betydligt ondare i halsen idag än igår, det kanske bröt ut när jag tränade i två timmar... aja hoppas det går över snabbt, känns som jag har en såg i halsen, usch!
På mc donalds så har vi lite erbjudande, tex köp två betala för en om man har med sig en speciell kupong där det står 2för1, jaa, alla människor förstår säkert då att man får två big mac för endast 57 kr, men nej inte dessa två människor, haha t.o.m dom i kön började förklara för dom att dom måste betala för en, dom skulle nämligen ha allt gratis,! jag fick damp och dom var jätte otrevliga! Det finns människor till allt!
Nu ska jag iaf upp på stan och äta lite med filip innan vi ska på bio:) jag älskar bio;)

här är min nyinköpta halsduk:)

om toffsarna ska vara kvar eller inte har jag inte riktigt bestämt än;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0