Det är storm ute

Inne, i värmen igen! Vi höll på att blåsa bort på den enorma planen. Vi spelade 30*3 men gud vad svårt det var att spela, om man slog en långboll så stannade den i luften och åkte tillbaka men jag lyckades fixa en straff då hon kapade mig, men den satte vi tyvärr inte. Men matchen slutade tillslut iaf 2-0 till oss och jag fick göra ett mål så det kändes bra! Men det var inget finlir direkt men vadå, vi vann ju, bra tjejer :D

Idag får jag sova själv, det är nått jag verkligen inte tycker om. Känner mig så ensam där i mörkret ;d men jag ska nog överleva får vi hoppas!

Imorgon blir det jobb mellan halv 12 och halv 4 sen hem för att göra sig iordning inför kvällen:)

sov gott alla!
puss mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0