fredag

sitter här i en stor tröja och ett par raggsockor, jag tror faktiskt att jag har fått raggsockorna av sannes farmor eller något sånnt ;d mycket färggranna och stiliga ;) Snart kommer sanne hit och håller mig sällskap, trevligt! Vi hade nyss en livlig diskussion om nattpassen på donken, och att vi börjar tröttna lite på dom...men när det inte finns några andra som ställer upp så får man helt enkelt jobba.
Jag jobbar ett skitpass idag, 23-03, det är nog det sämsta passet man kan få, man hinner inte göra något innan så då kan man lika väl börja vid sju, hela dagen är ju ändå förstörd!Nu är jag arg och negativ men det struntar jag i, haha

Mamma ringe nyss och bad mig dammsuga, så det ska jag försöka hinna med innan sanne dyker upp:)

puss mallan


var bara tvungen att lägga upp en bild på dessa fina strumpor ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0