fredakväll

gud vad veckan går fort, det är redan fredag men ingen dag man längtar till iaf inte varannan helg då man jobbar natt... och idag är en sån dag. Börjar vid elva så jag kommer hinna somna innan ;d
Igår efter jobbet så trippade jag och andra malin till la baguette för en mumsig sallad och lite skitsnack:) mycket trevligt var de! sen cyklade vi hem i kylan och jag hade inga vantar:O Mina händer frös ihjäl men efter ett tag var dom så kalla att jag inte kände smärtan. Men när dom väl tinade så gjorde det väldigt ont, usch vilken smärta!

Sen somande jag gott i soffan men var dock tvungen att gå upp för träningen började vid 9 utomhus på karlslunds arena.

Men vid kvart över nio så slockande strålkastarna och det blev kolsvart på planen, riktigt läskigt var de. Så då kunde vi inte forstsätta träna där så då fick vi gå till deras 5-mannaplan men där var bara ena planhalvan upplyst av en lyktstople så rony körde fram sin bil och satte på ljuset, och vips hade vi en plan :D det blev tillslut en lyckad träning :D

Sen for jag hem till filip:)

Idag har vi bara degat, riktiga soffpotatisar är vi ;d sen gjorde vi en mumsig milkshake och tog ett bad med massa skum, det var väldigt mysigt :)


Har precis ätit så ska gå och lägga mig i soffan och kolla på tv:)

Ha en bra kväll:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0