kanonhelg

Fredagen blev hur lyckad som helst. Först åkte vi ut till tobbes grav och gjorde lite fint och tände ljuset i lyktan. Det är väldigt fint på kyrkogården när massa ljus är tända. Sen åkte vi hem för vi var vrålhungriga och det bjöds på tacos som är en favorit! Det blev massa god mat, dricka och såklart det berömda kortspelet,bluffpoker. En väldigt bra kväll som slutade kanon när filip kom hem till mig, väldigt mysigt! Så igår var jag hela dagen med honom:)
Jag åkte iväg och klippte mig igår, ja det blev helt ok och jag var för feg för att klippa kort men det kommer nog någon gång får vi hoppas!´
Vi gick till edessa och åt lite god mat och köpte hem massa godis och mös framför tv'n. En bra kväll!

Nu ska jag snart iväg och spela match mot linde, och vi ska vinna! Sen ska jag skynda mig hem för det är utgång med mina bruttor sanne,maria&emelie och förfesten styrs hos emelie! MYS! Sen björnstugan, om vi kommer så långt;)

Det har varit en kanon helg såhär långt och får hoppas att dagen idag blir lika bra!

Tack&hej, puss

jag,elin och amanda:)

alla:)lite suddig bild kanske ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0