kanoonkul

Ännu en lyckad kväll, gud vad roligt jag hade!
Den enorma förfestan med mig och sanne började i min källare och det var mycket trevligt! Sen kom tessan förbi med lite mc donalds mat som hon och vi mumsade i oss! Sen körde hon upp oss till klaras där vi träffade hanna i kön! Hon är rolig hon, och full var hon också;) Fick lite av henns drink över mig!
Jag och sanne var bänkade framför scenen vid 12 för då skulle elov&beny uppträda och dom gjorde det bra! dom körde även studentlåten och då fick vi lite återblickar. Mollan& andreas dök också upp, roligt att se dig:D
Träffade väldigt många, emma kom även dit. Sen blev jag väldigt överaskad av att jag mötte filip, men jag blev bara glad av de så :)
Sen började det dra sig mot slutet och sanne gick hem och jag och filip gick till palette för en pizza. Sen ringde stina och ville att vi skulle till mc donalds och äta med henne så då fick vi pallra oss dit;) Stina måste vara den skönaste personen, haha skrattar åt allt man säger.
Sen skjutsade hennes pojkvän hem oss till filip, skönt för det regnade ute!
Sen somnade vi snabbt och vaknade tidigt ;p

Ikväll blir det mys med filip bara, ska ta det väldigt lugnt för mitt huvud värker, men det är sånnt man får stå ut med efter en sånhär kanonkväll:)

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var en otrolig mysig måltid vi hade som borde göras om tycker jag =)

2008-11-26 @ 20:52:57
Postat av: mallan

jaa, absolut det tycker jag verkligen :D

2008-11-27 @ 18:51:44
URL: http://malmqvistmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0