kyligt

jaha, då har man precis spenderat mer än en timma ute i kylen, men dock har jag tränat så det gick ingen nöd på mig ;) Det var riktigt kul att köra ute nu på konstgräset bara vädret kunde bli några grader varmare!
Vaknade upp med min älskling vid min sida, kan det bli bättre? Sov väldigt länge för att vara mig, vid 20 i ett så tvingade jag upp honom för lite frukost, eller ja, hans frukost var resterna från pizzan ;) Sen åkte vi upp på stan för att shoppa lite, köpte ett par stövlar, härmade mallan här! Men jag ska se till att vi inte har dom samtidigt ;) Sen fick de bli la baguette för en smarrig sallad:)

Ser verkligen inte fram emot den här helgen... usch nattpass står på schemat!
Nu ska jag ställa mig i en varm dusch så jag tinar upp igen.

sov gott/m


jag och stefan glassar;) kroatien-07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0