Lediga onsdag

Sov till elva idag, kanske inte så länge men så himla skönt! Nu när väl snön har kommit så försvinner den lika fort, det är så trist när det blir massa slask och blött.
Har precis bokat tid för klippning&slingning, det behövs verkligen, på lördag så snart försvinner min vackra utväxt;) Jag har lite träningsvärk i ryggen sen igår, och vi körde ju typ inget för ryggen?! haha det är konstigt.

På fredag är det dags att träffa alla mina favorit brudar igen, alla utom sanne kunde men henne träffar jag dagligen så;) Men synd att du inte kunde faktiskt! Vi ska hem till tessan och äta gott och före de ska vi besöka tobbes grav:) Det kommer bli en bra kväll känner jag på mig! På söndag är det kanske utgång med lite av klassen? Eller iaf vi tjejer, det var länge sen :D
Ikväll ska jag kolla på bandy med sannebanne för daniel spelar men innan de ska jag försöka träffa filip:)

puss!

Kommentarer
Postat av: Maraajajajajajaaaaa

Jaaaaaaaa utgång ;D

2008-11-26 @ 22:06:17
Postat av: mallaaaan

hääärligt jag är taggad som alltid :D

2008-11-27 @ 18:50:18
URL: http://malmqvistmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0