onsdag

klockan ringde vid 05.15 och då gick jag sovande ur den varma sängen för att åka till jobbet. lite jobbigt var det att gå upp så tidigt, har inte gjort de sen vi slutdade skolan. Öppnade för första gången och det gick väl bra, tände massa ljus så det blev riktig mysstämning där på donken. När jag väl kom hem slockande jag så fort jag la ner huvudet, men var dock tvungen att vakna igen för det var dags för träning. Och den gick toppen även fast jag var lite trött, gud vad jag älskar att spela just nu och alla runt omkring:D
När jag kom hem möttes jag av filip men jag kan inte ha varit så roligt sällskap, somnade rätt snabbt ;d
Idag har jag och sanne gått på stan, eller ja vi satt mest;) Vi gick till la baguette och åt den goda maten, får aldrig nog av den! Fick ett par riktigt snygga bilder på sanne men jag ska då inte publicera dom här! Eller vad säger du sanne?:D haha
Snart kommer mamma hem och då ska hon jag anna och filip åka till marieberg och kolla lite, mys:)

Imorgon ska jag träffa malin, var ett tag sen :)



puss mallan


Kommentarer
Postat av: Sanne

nej snälla :D lägg ut dom .... INTE

2008-11-19 @ 17:36:58
URL: http://sannelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0