snö

sitter här och tycker väldigt synd om mig själv. Har ett stort fint munsår, men som tur är så kan man täcka över det ganska bra, och en blåsa i gommen och nu vaknade jag upp med en blåsa på insidan av läppen... det gör ont:(
Får hoppas dom går bort illa kvickt!
Natten var ovanligt lugn så vid halv tre var allt folk borta så jag och louice tänkte hjälpa nattstädarna lite så vi plockade bort alla brickor,torkade bord och sopade golv så det såg nystädat ut :D Sanne gjorde en hamburgare till mig, med Massa lappar på, haha ni förstår inte men det gör vi ;) Tog även med en dubbel cheese till pappsen som tack för att han hämtade mig, så där satt vi i bilen och mumsade på våra burgare;)


tagen någon gång runt tre inatt utanför donken ;) tyckte det var så fint med snön och allt ljus, och sen satte ju sanne pricken över i;)

Idag ska jag träffa filip innan jag börjar jobba, gå på stan kanske? Får se hur det blir med den saken, jag ska ju liksom spara ;) Men när jag var på marieberg inhandlade jag en finfin skinnjacka, eller ja man kan även ha den inomhus, mycket fin tycker jag :)

jag har så roligt påväg till jobbet:)


Jag och filip har idag varit tillsammans i 10 måndaer:)<3

Ha en underbar lördagkväll:)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0