sovdag

vaken nu efter tre timmars sömn, känner mig litesådär små seg men jag ska snart äta lite med och förhoppningsvis piggna till lite.
Igår kom filip hit efter sin match vid kvart över åtta, vid nio sov han. Roligt sällskap man har, haha så jag satt där själv och kolla på spiderman 2 och sing a long men tillslut blev det tråkigt att kolla själv så då stängde jag av tv'n och somnade snabbt. Vid kvart över tio vaknade vi så jag förstår inte hur jag kunde vara trött efter de, hade sovit i drygt 11 timmar.

Match ikväll mot ösk och vi ska vinna, vi måste vinna!
Hade sjukaste drömmarna inatt och nyss, tur att dom inte var sanna kan jag säga....

jag älskar dig<3

puss mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0