tisdag

åååh vilken rolig träning, idag var jag på toppen humör. Jag var jätte seg innan, hade sovit över två timmar så var inte alls taggad men när jag väl kom dit så gick humöret upp. Riktigt slut är jag nu också, men nu efteråt är det skönt :)
Vaknade upp hos filip men mådde inge vidare, ont i huvudet och lite ont i halsen men jag kilade iväg till jobbet och då försvann de lite. Nu har det kommit tillbaka:( usch.
Jag har varit på så bra humör hela dagen, först vaknade upp med min älskling, sen på jobbet kan man inte annat än skratta, det är roligt att jobba ibland faktiskt ;) sen träning också, helt enkelt en bra dag förutom halsen! Det är väl inte speciellt ofta jag är sur men idag var jag extra glad :D

Efter jobbet kom filip upp på stan och vi åt lite burger;) Jag köpte även en väska och en slags halsduk, väldigt fin var den :)
Imorgon ska jag jobba en kortis sen (kanske) springa, haha får se hur det blir med de, men det är tanken som räknas iaf!
Sen blir det bio med filip. Jag citerar hanna: alltså malin du är jämt på bio, det måste väl inte finnas nått kvar att se, haha
ja, det har blivit rätt mycket bio dom senaste månaderna, men det är mysigt ;)
Nu ska jag hoppa in i duschen:)

puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, glöm inte också; bråkar du med malin så bråkar du med filip! ;D

2008-11-12 @ 14:56:16
URL: http://speltid.blogg.se/
Postat av: mallan

haha ajuste,så var det också ;)

2008-11-12 @ 19:01:36
URL: http://malmqvistmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0