torsdag

När jag vaknade upp i morse så ville jag inte svälja för det gjorde så fruktansvärt ont och var nära på att sjukanmäla mig till jobbet, men jag tvingade mig själv upp iaf.
Min syrra var på anställningsintervju idag på mc donalds, får se om hon får jobbet eller inte ;)
Igår så gick jag och filip på bio, vi skulle ha sett high school musical, men den gick tydligen inte på vardagar så det fick bli bond, och den var riktigt bra. Filip blev nog gladare av att vi såg bond;)
Sen cyklade vi hem i det iskalla vädret, och regnade gjorde det också. Att då krypa ner i en varm säng var helt underbart!
Det är träning ikväll som jag verkligen vill gå på men halsen säger nej, så jag får helt enkelt vila upp den:(
Jag och sanne ska ut i morgon om allt går som planerat och om min hals blir bättre!

Puss malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0