torsdag

igår var jag en hel del med filip men vid åtta mötte jag upp sanne för då var det bandy för hela slanten;) Jag tyckte att vi var en bra hejarklack iaf, synd bara att dom förlorade med 13-1, men daniel gjorde ändå bra räddningar! Strax innan paus så gick vi till max för att vi var hungriga plus att det var svinkallt ute ;d När vi kom tillbaka hade dom spelat 10 minuter in på andra men då låg dom under med 8-1 så vi bestämde oss för att bege oss! det kom förbi en gubbe som sa: Ni blir kalla om stjärten om ni sitter ner! haha jag tyckte det var väldigt roligt och gulligt sagt, som att vi inte kände det själva liksom ;) Men vi löd hans råd och ställde oss upp efter ett tag !
Jobbat hela dagen idag och snart är det dags för träningsmatch mot sturehov, usch vad kallt, jag hatar kallt väder! Men jag får väl sätta på mig en hel overall;)


Här åker dom in på isen, daniel i orange;)


Jag tyckte att domarna såg ut som polkagrisar:D


Min nya skinnjacka:)

Nej nu ska jag börja byta om lite, ha en bra torsdag!

pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0