minnen

haha, måste bara uppdatera lite igen, kollade på massa gamla bilder, måste bara visa några från mina unga dar,även från senare tider!;)

Haha det här är roligt :D

Det är nästan exakt två år sen, det är iaf tessan,sanne och jag!

Tessan&jag! Vi förfestade alltid hos tessan, haha. två år sen ungefär

snygg är vi på bussen påväg till någon värdelös fest;) haha

Tessan&mallan förra sommaren!

Elin,tessan&emma hos sanne för 1½ år sedan

mina bästa i gruppbild för några år sedan:)

Vattenpipa i hästhagen sommaren 07, tessan&elin grillar korv!

Midsommar var en höjdare!

Min älskade klass hos mig<3

Ayia napa:D

yeeeeeah

kärlek<3

Synd att massa bilder försvann när datorn blev tresig, men dessa människor förgyller iaf mina dagar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0