Måndag

Matchen igår slutade tillslut 3-2 till oss men det såg länge mörkt ut. Vi satte inte våra chanser så kumla ledde med 2-0 när det var 7 minuter kvar men då kom vi igen, härligt tjejer :D
Idag tog jag faktiskt bussen till jobbet för det var världens snöstorm ute och kallt så jag tyckte att jag förtjänade de;) Började jobba halv tolv fick gå hem 20 över tolv, ja ett ganska skönt pass, haha så då åkte jag hem till filip och mös:) Vi kollade på en jätte bra och sorlig film. Hade världens brottningsmatch hela dagen idag, riktigt jobbigt var de, plus att han är lite starkare då är det inte så lätt när man blir kittlad ;d men jag hittar mina knep ;)
Sen åkte jag hem för att umgås lite med malin&tessan,myspys var de!
Nu har jag bara suttit hemma och degat efter denna hårda arbetsdag;)

Imorgon ska jag jobba 11-15 sen ska jag äta med filip någonstans:)


När jag har vunnit brottnisgmatchen ;)

You're My Survival, You're My Living Proof<3

puss malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0