veckans första dag

Mina händer hålla på att förfrysa, men det är inget ovanligt, nu börjar den kalla tiden då mina händer blir vita, och då menar jag vita!
jobbet gick bra men jag blev lite smått irriterad på en person som kom och handlade utav mig, ÅÅÅÅH, VAD VAR DET SOM VAR SÅ SVÅRT ATT FÖRSTÅ????? haha fast lite roligt var det väl men hon stod där i säkert 10 minuter och fatta ändå inget ;d
Det blåser nått enormt ute, imorse när jag cyklade till jobbet höll jag på att nästan ramla av cykeln!
Ska snart hoppa in i duschen och tina upp lite. Imorse när jag duschade så var det TVÅ stora SPINDLAR på dusch draperi't, sånna där med långa ben. Om det är nått jag hatar så är det spindlar, men som tur är så gillar dom inte vatten så dom hoppade inte direkt på mig ;) haha vilka problem!
Ska tillbringa kvällen med min älskling, det är mycket trevligt:)

puss

sanne&jag så snygga påväg till en fotbollsmatch ;)


jag tyckte att det var så fränt att ta kort i fönstret på donken ;) mobbad som man är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0