Zlatan, vad mer behöver man säga?

zlatan är historisk. Jag tycker att han är värd alla priser han får för han är otrolig fotbollsspelare och så underhållande att titta på:)
Satt nyss med familjen och kollade på galan, riktigt mysigt men pappa fick nog av allt fotbollssnack så han gick in i sovrummet, trevligt av han ;)
jag bör väl gå och lägga mig snart om jag ska orka upp imorgonbitti.... jag kommer gå i sömnen på jobbet.
Sen är det bara hem för då väntar ett två timmars långt träningspass, oj hur ska jag orka denna dag ;d
Om en timma ungefär börjar scrubs då kan man lätt somna efter de för då har man fått skrattat av sig lite!


Jag behöver sommar nu!
Egypen nov-07

Måste även ägna en tanke åt min käre pojkvän som var ute och fiskade idag men inte fick någon fisk;) bättre lycka nästan gång babe<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0