22 oktober

nu uppdaterar jag eftersom en viss person tjatar så ;)
igår var det ett långt jobbpass, 10-19 sen var det bara att skynda sig hem för träningen började 8, och höll på till kvart över tio, jag var ganska död när jag väl kom hem! Men det var mycket spel så det var väldigt roligt :D Sen skjutsade mamma mig till filip. I morse hade vi ställt klockan på tio, vet inte varför men då vaknade vi iaf. Vi orkade inte göra någon frukost så det fick bli pizzerian, men nyttig som jag är så blev det en sallad;) Sen tog vi en tupplur igen, vi slockande fort vi la ner huvudena och sov i säkert två timmar, men skönt var de :) Sen lagade vi mat, haha vi bara äter vi!
Nu är jag just hemkommen från mellringehallen, derbyt lillån-axberg. Axberg ledde med 2-0 men orkade inte riktigt sen, synd. Men hallen var fullsatt så stämningen var det inge fel på. Sanne och jag är ganska lost när det gäller innebandy men vi försöker iaf ;) haha

9 månader idag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0