50 minuters jobb

Haha jag är hemma!
Igår försökte jag byta bort min tid idag, och jag försökte verkligen med alla men ingen kunde så jag gav upp hoppet. Sen ídag kom jag dit och mitt sista hopp vara sandra, och hon kunde byta med mig! jag blev överlycklig, haha Så då skulle jag sluta kl 7, men 20 över fyra så säger nicclas: Malin du kan få gå hem nu om du vill för vi är så många här, haha så jag jobbade alltså bara 50 minuter. Det här förgyllde min dag, så nu kan jag träna och allt :D Gick till Zara och köpte mig ett klädesplagg inför lördagen ;)
Nu har jag precis tryckt i mig lite mackor så nu är jag proppans!
Ska vila lite innan träningen börjar, två timmar och en kvarts träning väntar:)
Min älskling kommer ikväll, mysigt<3

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0