avslutning med laget

jaha, då har man redan varit vaken en halvtimma, förstår inte att jag går upp redan men men nu är jag iaf uppe:)
Avslutningen med laget igår var jätte trevligt och alla fick en utmärkelse, jag fick årets skyttedrottning, så jag fick en flugsmälla för att jag "smäller in" bollarna, haha du är allt bra fiffig du mattan ;) Vi åt på en italiensk restaurang så såklart bjöds det på pasta, men jag beställde det vegetariska, men nja så gott var det väl kanske inte men sällskapet dög ganska bra :D  Sen fick vi en finfin guldmedalj för att vi har vunnit div.3 ;)
Min käre bordskamrat sanna björklund fick årets värktablett, haha(hon tar JÄMT tabletter innan match) så vi satt där och tönta oss som vanligt men det var kul:) Sen runt halv tio drog jag,emma, hanna och bella hem till bella för att sitta där innan vi skulle ut, men vid kvart över elva så bad jag pappa hämta mig medan dom gick ut, jag var helt död från i fredags sen har jag även inte så mycket pengar.
Idag börjar inomhusträningen, guud vad jag älskar de :D


såhär snygg var den;) Även en visselpipa så jag inte behöver skälla på domaren;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0