Back on track

ÄNTLIGEN! Efter en månad utan internet så är det äntligen tillbaka, så nu ska jag börja blogga igen! Har hänt ganska mycket sen sist jag skrev men kommer inte ta upp allt. Måste bara säga att förra fredagen firade vi sanne&malin och det var hur lyckat som helst, jätte rolig förfest!
Köpte en ny mobil i torsdags, tyckte jag behövde&förtjänade de ;) En sony ericsson W890i är det iaf, väldigt tunn&fin :)
Nu när jag inte har haft någon dator att gå till, så har det blivit ganska mycket tv tittande. På dagarna finns dte verkligen INGENTING att kolla på, det går bara massa skit så då har jag saknat datorn väldigt, men jag har jobbat sjukt mycket nu så jag har faktiskt inte haft tid att sätta mig här ändå.
Ajust, för exakt två veckor sen så spelade vi den avgörande matchen mot lindesberg, eller ja, jag spelade ju inte eftersom jag var avstängd, men de lyckades bli 2-2 så nu har vi gått upp i div.2 Jag är så stolt och glad så då firade vi med en lagfest hos sara larsson, lyckad som alltid.
Får skriva lite mer sen, snart kommer sanne hit och äter lite mat med mig:)

puss mallan


Min snygging


Min mobil&jag ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

fan fasen mallan UPPDATETRA:o

2008-10-13 @ 12:30:18
URL: http://sockersugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0