Dagen efter en höjdarkväll

finner inga ord från gårdagen! Jag och sanne hade röj på förfesten, haha sen bar det av till klaras! Det var så himla kul, var länge sen det var så kul! Jag och sanne satt ihop nästan hela kvällen ;) Det kanske blev en aning för mycket av det goda för oss men vid kvart över ett så gick vi ut för att möta upp våra män och bege oss till donken ;) Det här kommer vi få höra länge sanne ;) Det blev en mumsig glass för mig och vi satt där ett bra tag innan vi cyklade hem:)
Ikväll är det avslutning med laget som gäller, ska äta lite gott sen kanske utgång? alltså jag tror inte jag orkar de.. men när vi väl ska ut så är jag nog på andra tankar ;)

Avslutar med en bild från en kanonkväll

var tvungen att göra den väldigt mörk för jag såg förjävlig ut, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0