grattis

I morse när jag skulle blogga så gick inte de, så nu gör jag ett nytt försök:)
träffade malin igår och vi gjorde en smarriga smoothie, mums :D Sen kom filip hit och jag lagade lite mat, eller det slutade med att pappa fick ta över men gott var det iaf, africana blev de :) Sen åkte han till träningen och jag for tillbaka till mallan som hade poppat popcorn sen satt vi och drack lite fin dricka, haha kände mig faktiskt väldigt vuxen just då;)
Sen åkte jag hem vid halv elva för att filip skulle komma tillbaka! Vi kollade på scrubs innan vi skönt somnade.
Sen idag har jag jobbat och stått i, så nu ska jag vila lite sen blir dte nog att träffa filip:)
Sen blir det utgång för mig och sanne i morgon :D

Grattis Malin <3


Mallan vispar lite


Såhär smarrigt blev resultatet!


grattis malin 19 jordsnurr ;) haha här i ett nyktert tillstånd för 1 ½ år sen,

Kommentarer
Postat av: Hanna

ja malin, ja! utgång på lördag :D

2008-10-16 @ 22:27:47
URL: http://speltid.blogg.se/
Postat av: Malin

haha tack mallan!!!

2008-10-17 @ 14:23:02
URL: http://sockersugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0