Java

Har precis kommit hem från en sväng på stan med familjen :) Blev inget inhandlat, men sen gick vi till java och fikade lite:) Jgg drack deras chaithe som jennie hade rekommenderat dagen inna, ooh mums säger jag bara. Bland det bästa jag har druckit!
Muuums

Sen följde jag med mamma och handlade mat till kvällen. Har försökt att byta bort min jobb tid i natt eftersom jag ska spela cup i morgon bitti kl 8... men som sagt så är jag ALLTID sent ute så det ser ut som jag kommer få stå där i kassan till tre i natt ;) men tur är det att man ställer tillbaka klockan en timma inatt så jag får sova lite mer;)

puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Det ser ju mumma ut, vi tar en sån i veckan? :)

2008-10-25 @ 20:10:41
URL: http://sockersugen.blogg.se/
Postat av: malin2

det tycker jag absolut att vi ska göra :)

2008-10-25 @ 21:31:00
URL: http://malmqvistmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0