Onsdag

Igår var det träning som gällde, gud det var roligt :D i drygt två timmar spelade vi match och varvade med styrka med uffe! Lovisa Torbacke var även nere och tränade med oss, roligt roligt, hoppas du stannar ;)
Filip kom hit efter min träning, men jag var så trött att jag somnade ganska snabbt!
Idag tog vi en tripp på stan(igen), vi satte oss på java och fikade lite, mysigt:) Det blev en foundation inhandlat.
Det är löpträning senare ikväll som inte är obligatorisk så jag vet inte om jag ska gå eller inte, usch vad slö jag känner mig men aja :p

Tänkte lägga upp en bild på de jag köpte igår men det blev ingen bra bild så ni fpr helt enkelt vänta tills på lördag, jag är taggad :D vi är 8 tjejer och våra pojkvänner som ska hem till emma och äta mat innan det blir satin för hela slanten :D

puss mallan

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh jaa det ska bli såååå himla kul:D

2008-10-29 @ 16:23:59
URL: http://sockersugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0