Ont i kroppen

Trött är bara förnamnet, jag är totalt slut.
Kom hem igår och somnade runt tre sen ringde klockan vid sju...fyra timmars sömn innan en cup är inte så fiffigt ;) Men jag piggnade till ganska snabbt, det är först nu efteråt som man märker hur slut man är. Vi gjorde tre jätte bra matcher och en lite sämre, men jag är nöjd. Vi har bara tränat två gånger inomhus så man kan inte räkna med att vi ska hitta varandra hela tiden. Kul var det iaf:)
Hade en personlig massör, fröken björklund, och det var väldigt skönt att få mina muskler lite mjukare haha
Jag har även fått en sticka i lillfingret, och den gör så jävla ont, men jag är för feg att försöka ta ut den så jag hoppas den ramlar ut under natten.
Jag är trött, mörbultad,ont i hela kroppen så jag förtjänar en god nattsömn inatt, men svårt när man när inte du är här!


Jag har fångat emma på bild!:D Sen vet jag inte riktigt vad sanna gör, hanna berättar något iaf ;)

sov gott alla:)
puss/m

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha Malin, vilken bild du fick till alltså :) Hoppas lilla stickan åker ut, annars får Mats operera dig på Tisdag :P

2008-10-27 @ 15:45:18
URL: http://emmmiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0