torsdag

Ännu en tidig morgon, gick upp vid halv nio, vet inte riktigt varför men jag vill inte känna mig stressad ;d Så jag gjorde mig en god frulle, havregrynsgröt, sen satte jag mig vid tv'n och slöade lite.
Igår drömde jag en mardröm, sen skulle jag försöka säga de till filip, men det gick inte att prata. Det var som mitt huvud var vaken, men kroppen och alla muskler fortfarande sov. Det var riktigt obehagligt för jag kunde inte ens röra mig. Som tur var somnade jag om ;)
Det verkar vara fint väder ute men det varkar också vara väldigt kallt så det blir att sätta på sig både mössa,vantar och halsduk innan jag cyklar till jobbet.
Nej nu ska jag försöka få lite gjort innan jobbet. ciaoooo

puss


jag saknar ayia napa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0