gymnast

Jobbet avklarat och nu sitter jag är och äter lite kyckling i en gammal ögf tröja som jag rotade fram i garderoben. Det är kanske inte alla som vet, men jag har hållt på med gymnastik i nästan tio år, slutade dock när jag var 15, och gympan var mitt liv, jag levde för den. Om jag saknar den? oohja, ibland blir jag arg på mig själv att jag slutade men jag tror ändå att jag gjorde rätt val, eller jag vill åtminstone tror de. Jag tränade jämt gymnastik samtidigt som fotbollen började ta mer och mer plats i mitt liv. Sen en dag så var jag tvungen att välja, och det blev fotbollen...Vet egentligen inte riktigt varför men, jag hade nog mer närmare kompisar i fotbollen och jag var nog ganska blyg i gympahallen, men i fotbollslaget så är jag den som pratar och skojar med alla, kanske därför det blev fotbollen? Men jag älskar att spela fotboll och alla mina kompisar i laget så jag ångrar inget.

Åkte till min älskling i morse och mös lite med honom innan jag skulle träffa malin på stan. Blev la baguette och massa skit prat:D Malin fick med sig en festig klänning hem som hon ska ha på lördag då det är halloween party hos emma, jag är taggad :D


Fotboll-gothia 06


Egypten 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0